DEL gjerne!
Vinn eller tap? Slaget står ved god kommunikasjon

En flaskepost er spennende å sende og motta, men ingen effektiv måte å kommunisere på.
Skal du lykkes med å selge et produkt, realisere en idé eller gjennomføre et tiltak internt eller eksternt handler det om å overbevise. Det handler om hva du skal si til Hvem, Når og Hvordan. Om budskap, målgruppe og kanaler.
Hvordan nå frem i all støyen?
Det er viktig å nå frem til målgruppen din når
du skal bygge omdømme ‘Employer Branding’ – for å tiltrekke og beholde talenter
du skal “selge inn” interne prosjekter og initiativer
du skal informere og markedsføre produkter og tjenester
du skal markedsføre seminarer, webinarer og frokostmøter
du skal bygge personlig merkevare
Du har behov for å
få økt synlighet ved hjelp av digitale/ sosiale medier
kvalitetssikre tekster (artikler, blog, web, sosiale medier)
utarbeide e-post kampanjer og nyhetsbrev
utarbeide kommunikasjonsplan (hva, hvorfor, hvem, når, hvordan)
utarbeide overbevisende budskap internt/eksternt
HVA | HVORFOR | HVEM | NÅR | HVORDAN |
---|---|---|---|---|
Budskap | Formål | Avsender og mottaker | Tidspunkt og hyppighet | Metode / kanaler |
Kombiner digitale og tradisjonelle måter å kommunisere på. Hva gir effekt? Mål og analyser – så vet du hva som virker.
DEL gjerne!