Målsetning med å være tilstede på LinkedIn
Hvordan bygge en profesjonell profil
Hvordan jobbe med personlig merkevare?
Knytte kontakter og bygge nettverk
LinkedIn grupper – interesse- og fagfelt
Finne og søke på utlyste stillinger (for studenter, jobbsøkere)
Bygge firmaprofil
Markedsføring, bygge omdømme
Attraktiv arbeidsplass, employer branding
Ansatte som ambassadører for bedriften
Lyse ut ledige stillinger
Hvordan finne aktuelle kandidater
Din målsetning med LinkedIn workshop
Jobb og karrière?
Markedsføring og salg?
Employer branding”?
eller en kombinasjon?
– Jeg skreddersyr –
Format: Teori og praktiske øvelser
Varighet: 2 timer – ½ dag
(avhengig av behov)
Få kompetanse, påfyll og inspirasjon. Utnytt mulighetene med LinkedIn. Jeg tilpasser innholdet av workshop/kurs til ditt utgangspunkt og behov.
I Norge bruker 1,2 millioner personer LinkedIn og flere og flere virksomheter ser verdien av å markedsføre og bygge merkevare på verdens største digitale plattform for arbeidslivet. I tillegg til å være en viktig kanal, er det meste av funksjonaliteten gratis.
Mange sliter med å utnytte alle mulighetene for å markedsføre på LinkedIn. Er din bedrift en av dem? Fortsatt tenker mange på LinkedIn som en CV-database. De har rett, men LinkedIn er uendelig mye mer enn det. Plattformen er viktig for nettverk, læring, kompetanse, kunder, salg, markedsføring og rekruttering
-Som markedsdirektør benyttet jeg aktivt digitale kanaler allerede fra starten for å bygge selskapets merkevare og “employer branding”.
Berit Bjerknes
Ta kontakt