DEL gjerne!

Vinn eller tap?Slaget står ved god kommunikasjon

Kommunikasjon og digital markedsføring

En flaskepost er spennende, men ingen effektiv måte å kommunisere på.

Skal du lykkes med å selge et produkt, realisere en idé eller gjennomføre et tiltak internt eller eksternt handler det om å overbevise. Det handler om hva du skal si til Hvem, Når og Hvordan. Om budskap, målgruppe og kanaler.

Hvordan nå frem i all støyen?

Berit Bjerknes
SPØRSMÅL? TA KONTAKT

Trenger du hjelp til å. . .

  • utarbeide et budskap som treffer målgruppen

  • kvalitetssikre eksisterende tekster (artikler, blog, web, intranett, sosiale medier)

  • utarbeide e-post kampanjer og nyhetsbrev
  • utarbeide intern/ekstern kommunikasjonplan (hva, hvorfor, hvem, når og hvordan)

  • utarbeide overbevisende budskap internt/eksternt

Det er viktig å nå frem til målgruppen din når

  • du skal bygge omdømme ‘Employer Branding’ – for å tiltrekke og beholde talenter

  • du skal “selge inn” interne prosjekter og initiativer

  • du skal informere og markedsføre produkter og tjenester

  • du skal markedsføre seminarer, webinarer og frokostmøter

  • du skal bygge personlig merkevare

SJEKK UT KURS / WORKSHOPS
HVAHVORFORHVEMNÅRHVORDAN
BudskapFormålAvsender og mottakerTidspunkt og hyppighetMetode / kanaler

Kombiner digitale og tradisjonelle måter å kommunisere på. Hva gir effekt? Mål og analyser – så vet du hva som virker.


DEL gjerne!